Mor Antonio Ballesta / Fallece Antonio Ballesta

Antonio Ballesta, un dels protagonistes del documental Estación de Peaje, guanyador del Premi del Públic en l'última edició de MON·DOC, moria fa uns dies a Alacant amb 102 anys.

Nascut l'any 1911, Antonio, va estar empresonat al camp de concentració nazi de Mauthausen i va sobreviure intercanviant la seva identitat amb la d'un altre pres.

Des de l'organització de MON·DOC volem expressar el nostre condol a la família d'Antonio Ballesta i a Luis García i Vicente Pascual, directors del documental, que van visitar Montaverner el passat mes de novembre per a presentar la seva pel·lícula a la Mostra.

A continuació podeu consultar la notícia apareguda a la premsa.


Antonio Ballesta, uno de los protagonistas del documental Estación de Peaje, ganador del Premio del Público en la última edición de MON·DOC, fallecía hace unos días en Alicante a la edad de 102.

Nacido en 1911, Antonio, estuvo preso en el campo de concentración nazi de Mauthausen y sobrevivió intercambiando su identidad con la de otro preso.

Desde la organización de MON·DOC queremos expresar nuestro pésame a la familia de Antonio Ballesta y a Luis García y Vicente Pascual, directores del documental, que visitaron Montaverner el pasado mes de noviembre para presentar su película en la Mostra.

Sobre estas líneas podéis consultar la noticia aparecida en la prensa.