MAR DE PLÁSTICO

SESSIÓ ESCOLAR / SESIÓN ESCOLAR
MAR DE PLÁSTICO – 25 / 10 / 2013 – 10.00 h.


SINOPSI / SINOPSIS:
Res pitjor que anar d' excursió a una platja remota i trobar-la plena de plàstics. És el que els ha passat a Pol, Zi Hui i Lluís. Indignats, investigaran d'on vénen els residus, els classificaran i descobriran les increïbles coses que podem trobar a una platja plena de plàstics.


Però els plàstics no només són lletjos, sinó que fan mal a les tortugues, i es poden partir en trossos tan petits que se'ls mengin els peixos. Zi Hui, Lluís i Pol aniran a Marineland a veure com es recuperen unes tortugues ferides per plàstics, i parlaran per Skype amb l' Expedició Med, que recorre el mar vigilant la quantitat de microplàstics que suren en les aigües.

Penseu que nosaltres també ens estem menjant els plàstics?

Nada peor que ir de excursión a una playa remota y encontrársela llena de plásticos. Es lo que les ha pasado a Pol, Zi Hui y Lluís. Indignados, investigarán de dónde vienen los residuos, los clasificarán y descubrirán las increíbles cosas que uno puede encontrar en una playa llena de desechos de plástico.

Pero los plásticos no sólo son feos, sino que hacen daño a las tortugas, y se pueden partir en trozos tan pequeños que se los coman los peces. Zi Hui, Lluís y Pol irán a Marineland a ver cómo se recuperan una tortugas heridas por plásticos, y hablarán por Skype con la Expedición Med, que recorre el mar mirando la cantidad de microplásticos que flotan en las aguas.

¿Creéis que nosotros también nos estamos comiendo los plásticos?